11 Kasım 2013 Pazartesi

yazamadıklarım

Yok iste cesaretim yok sen bana o gün istemiyorum dediğin zaman benim tüm cesaretimi yıktın.. çünkü artık mantığından değil kalbinden de çıkarmaya başladın.. hani diyordum ya bu sefer farklı oluyor diye bak iste bundan bahsediyordum.. ilkinde bu kadar uzaklaşmamıştık.. hiç görüşmeyip, hiç konuşmuyorduk ama uzaklaşmadık; hep içimde hissediyordum. seni seviyorsa bir şeyler olur diyordum kendime.. oldu yine çok şükür, ama ya bu sefer sevgin azalmış ya da hep öyleydi de ben göremedim bunu.bir arkadaşını, beni hayatından çıkarırkenki kadar kolay çıkarmıyorsun mesela. yine aynı şeyler diyorsun şu an :) yok ama hakikaten öyle anlattığın şeyleri hatırla, ben şu dünyada seni üzecek kıracak hiçbir şey yapmadım yapmam da en azından bilinçli yapmam.. hayatımda sen varken ben diye bir kelime kalmadı ya! o oldu,  biz oldu ben tamamen bitti. bir tek ben istedim diye bir film izledin onu da yarım bıraktın uyudun hemen.. sen muhtemelen benim kadar kötü değilsindir.. sende tanrıdan verilen idare etme yeteneği var resmen.. arkadaşlarınla falan vakit geçiriyorsun en azından.  ''lan ben aşk acısı çekiyorsam napardım onunla çıkmadan önce,'' diye sordum kendime gecen: ''onu arardım hadi dışarı çıkalım seninle konuşmak istiyorum derdim'', dedim kendime güldüm sonra :) e herkesi sana anlatırken sen yoksun şimdi, seni kime anlatıcam ben? sensizliğin acısını nasıl geçirecem? senin boşluğunu kimle veya neyle dolduracam? Dolmaz ki napayım dolmaz yani ne bir arkadaş, ne bir kız, ne bilgisayar, ne telefon, ne araba, ne galatasaray... yani düşün; galatasarayi komple kapattilar, bitti dediler napacam gidip feneri mi tutucam yoksa futbol izlemeyi mi bırakıcam ? iste tam böyle bir boşluk var içimde.. yaşıyacam malesef sana söz verdiğim için hala o sözü tutabilecek gücüm var en azından aşkım kutla beni :) hayır şöyle bir şey de var yani sana bunları yazamıyorum anlatamıyorum nasılsın dediğinde bok gibiyim diyemiyorum yani ''nasılsın''  ''iyiyim''  bok iyiyim sensizlikten oluyorum lan nereye iyiyim? Bunun iki sebebi var 1) seni üzmek istemiyorum 2) üzülmuyorsan da bana acımanı istemiyorum.. etrafımda onlardan yeterince var zaten yeter bu kadarı.. her neyse bunu da boşuna yazdım biliyorum sana yollayamam çünkü sen artık istemiyorsun beni hayatında ne yapalım onca sayfa yine çöpe gidiyor.. sanırım ben yine hayatın mağlubuyum aşkım :) iyi geceler seni çok ama çok ama çok ama çok seviyorum bir tanem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder